Dámsky kardigán je nevyhnutnosťou, ktorý nesmie chýbať v žiadnom jesennom a ani zimnom šatníku. Medzi jeho výhody patrí, že dokáže zvýrazniť...
Od susiryba
Väčšina ľudí pri nakupovaní cez internet nevenuje dostatočnú pozornosť čítaniu obchodných podmienok. Viete čo sú najpodstatnejšie veci, ktoré by ste v obchodných podmienkach mali hľadať? My sme sa rozhodli ukázať Vám 4 najdôležitejšie veci na obchodných podmienkach v eshope http://www.trendysperky.sk/ocelove-sperky.
Identifikácia kupujúceho
Z obchodných podmienok by malo byť jasné, kto je predávajúci. Ak obchodné podmienky túto informáciu neobsahujú, jedná sa o závažný nedostatok. V prípade, že na viditeľnom mieste na stránke nie sú kontaktné údaje uvedené a nie sú ani uvedené v obchodných podmienkach, jedná sa o varovný signál, že s predajcom nemusí byť všetko v poriadku. Nákup u takéhoto predajcu neodporúčame.
V prípade obchodných podmienok na stránke sperky.in je priamo v obchodných podmienkach okrem jasnej identifikácie kupujúceho (názov spoločnosti, sídlo, IČO, dokonca IČ DPH a DIČ) obsahuje aj kontaktné údaje ako telefónne čísla, bankové spojenie a odkaz na výpis z obchodného registra.
Odstúpenie od zmluvy
Spotrebiteľ má pri nákupe cez internet právo odstúpiť od zmluvy bez udania dôvodu do 14 dní. V obchodných podmienkach by mal byť upravený postup, akým môžete od zmluvy odstúpiť od zmluvy. Ak tam takýto postup upravený nie je, 14 dňová lehota na odstúpenie od zmluvy nezačne plynúť, až do chvíle, kedy bude kupujúci o práve na odstúpenie od zmluvy poučený, najneskôr však po 12 mesiacoch.
Reklamačný poriadok
Každý internetový obchod by mal mať reklamačný poriadok. Reklamačný poriadok spravidla býva súčasťou obchodných podmienok ale môže byť upravený aj v samostatnom dokumente. Reklamačný poriadok by mal obsahovať najmä nasledovné:
Tieto obchodné podmienky obsahovali všetko, čo obsahovať mali. Neobsahovali len nevyhnutné minimum informácií ale boli priateľské ku kupujúcemu. Obsahovali napr. odkaz na obchodný register ako aj formulár na odstúpenie od zmluvy. Celkovo boli obchodné podmienky prehľadné a zrozumiteľné.
Ochrana osobných údajov
Zmluva musí obsahovať súhlas so spracovaním osobných údajov. V súhlase musí byť definovaný účel. Súhlas na spracovanie osobných by mal obsahovať informáciu o tom, ktoré osobné informácie bude predávajúci spracovávať, za akým účelom ich bude spracovávať a najmä by mal obsahovať obmedzenia pre predávajúceho, že neposkytne vaše osobné údaje tretej strane.
Ak dbáte o svoju bezpečnosť na internete, mohlo by Vás zaujímať aj 5 vecí, ktoré skrýva profil na zoznamke http://slecna.info/tvuj-svet/5-veci-ktere-skryva-jeho-profil-na-seznamce/.
Dámsky kardigán je nevyhnutnosťou, ktorý nesmie chýbať v žiadnom jesennom a ani zimnom šatníku. Medzi jeho výhody patrí, že dokáže zvýrazniť...
V dnešnej dobe existuje množstvo obchodov s potravinami, drogériou či doplnkami. Ak niečo potrebujete, tak si to jednoducho idete kúpiť do...
Každý rodič sa snaží vytvoriť dieťaťu ideálne podmienky na učenie, hranie a spanie. Detské izby zariaďujú podľa aktuálnych trendov, no v prvom...
© Copyright 2024. All rights reserved.