Od

Celosvetovo známa spoločnosť Dove má novú kampaň. Jej cieľom je opäť to, aby si ženy uvedomili svoju krásu a prestali sa podceňovať. Práve preto, v nej účinkujú skutočné ženy a nie modelky. Táto kampaň bola založená na výskume, z ktorého zostavili krátky dokument. Čísla po jeho zverejnení boli obrovské. Video videlo za pár dní niekoľko miliónov ľudí a ešte doteraz koluje po internete.

kampan dove

Bolo dokázané, že ženy sa vidia oveľa menej atraktívne a krásne, ako v skutočnosti sú. Asi to pozná každá z nás. Postavíme sa pred zrkadlo a vidíme len to, čo je na nás zle, domýšlame si a preháňame. 🙂 Presne toto chcela kampaň spoločnosti Dove vyvrátiť. Aby mali svoje tvrdenia čím podložiť, najali si Gila Zamora, ktorý pracuje ako forenzný poradca pre FBI.

Jeho úlohou je nakresliť na základe opisov a čŕt tvár. Takúto istú úlohu mal aj v tomto výskume, len trocha pozmenenú.V miestnosti bola pletna, za ktorou sedel Gil a kreslil. Postupne prichákampan-dove (1)dzali účastničky, ktoré hovorili, ako vnímaju samé seba. Ich vlasy, oči, nos, bradu, v skratke všetko. Zameriavali sa hlavne na svoje nedostatky, ktoré však oni samé ešte znásobili. Keď ich Gil podla ich opisu nakreslil, nastala zmena. Do miestnosti prišli ľudia, ktorí sa s učastničkami stretli na párty pred kreslením. Tí dostali úlohu, aby popísali jednu zo žien, s ktorou sa stretli. Forenzný poradca vytvoril nové kresby, na základe ich popisu. Následne ich obe porovnal a pozval ženy, aby sa na ne pozreli. Výsledok bol veľmi jasný. Ženy samé seba vidia oveľa menej atraktívnejšie, ako ich vidia ostatní ľudia. Treba však poznať, že kresby cudzích ľudí sa na reálnu osobu podobali oveľa viac, ako sa opisovali samotné ženy.  Takže, dievčatá a ženy , usmejte sa , pozrite sa do zrkadla s radosťou a začnite na sebe vnímať aj to výnimočné a pekné, nie len vaše nedostatky ! S vyšším sebavedomím a obdivom k samej sebe sa všetko ľahšie zvláda !

melinda-kampan-doveshelly-kampan-dovekampan-dove (3)

5.00 avg. rating (99% score) - 2 votes